»Tako, da dejansko vemo, kje se določene storitve opravljajo, koliko ljudi jih opravlja in kje moramo sistem nadgraditi, da bomo čakalne vrste skrajšali.«
»Kje pri čakalnih dobah smo, kolikšne so, kje se zatika, da tolikokrat pride do napak.«
»Mislim, da je najslabše obdelano vprašanje čakalnih vrst.«
»Čakalne vrste ostajajo na ravni preteklih obdobij.«
»Čakalne vrste ostajajo enako dolge, le stiska ljudi je razumljivo večja, saj domovi niso opravljali rednih sprejemov, medtem ko se potrebe po institucionalni namestitvi niso spremenile.«
»Na tej kliniki so najdaljše čakalne vrste v ortopediji.«
»Če želimo skrajšati čakalne vrste, moramo imeti dovolj zaposlenih.«
»Ljudje so nezadovoljni, nekateri pa trpijo zaradi dolgih čakalnih vrst.«
»Lani smo dobili zagotovila, da se bodo s tistimi 35 milijoni skrajšale čakalne vrste. Na koncu je prišlo na dan, da so se čakalne vrste skrajšale na papirju, dejansko pa so bile še daljše.«
»Menimo, da sprejeta novela ne uvaja ukrepov, ki bi vodili do skrajševanja čakalnih vrst.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju